Jomen. Så är det.

Jomen. Onsdag dårå. Dagen har bestått av jobb, middag och boxning. Och lite facebookchattande. Kommer inte få träffa min fina förrän nästa fredag istället för onsdag... Lite trist, men har iallafall fått ledigt så vi har hela helgen tillsammans :)
 
SÅ, då tog jag mig i kragen och bokade en klipptid till på onsdag, har insett att mitt hår inte blir friskare av sig självt, så får bli en lite uppfräschning och sen lite färg på det på kvällskvisten. Egentid är fan awesome (särskilt när man får njuta av fotbad och helkroppspeeling).
 
Nä, men faktiskt, nu börjar tillochmed jag se en liten skillnad på lillkroppen, det är inte riktigt lika mycket som dallrar (om än det är mycket) och det känns att det faktiskt är lättare utan dessa (nu 25 kilon) att släpa runt på.

SÅ. Heja mig, kort sagt. Och helgen kommer ändå gå asfort, och så även nästa vecka. Har ju trots allt en massa Breaking Bad att gå igenom. Heheh.
 

Kommentarer
Postat av: Bästa

Ja de var ju tur att du "börjar" se de... annars hade jag fått komma hem och slå nå hårt i skallen på dig!

HAHA!! DEAL, video bevis är ett krav ^^!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback