Oj. Här händer det inte mycket.

Förlåt lillbloggen för att du glöms bort, men jag är lite för upptagen med att leva för att orka sätta mig ner och skriva om vardagliga saker.
 
Sen sist har jag hunnit stressa sönder mig själv inombords (Marcus får stå ut med mycket stundtals, är extremt lycklig över att jag har honom) tappat nåt litet kilo till (3 till så kan jag säga att jag har gått ner 30 kg! Helt bananas!) köpt inlines som jag kämpar på attt lära mig åka ordentligt med, försöker vänja kroppen vid lite längre distanser vid löpningen, ska trots allt palla 2 mil innan augusti och lite annat smått.

MEN det största är att jag är antagen till optikerprogrammet på Karolinska Institutet i höst! Så jag och Marcus piper till Stockholm i 3 år! Så nu letas det lägenheter för fulla muggar och allt annat som ska fixas. Jobbar dessutom bara en vecka till på Ica så det känns bra att man har lite ledig tid innan allt ska dra igång på riktigt. Så tar en tvåveckors i Göteborg som avslutas i Skellefteå för husfest med familjen där. Kommer bli asbra! 
 
 
Bjussar på en bild från vår superhjältepicknick på akkanålke. Mest bara för att ha en helkroppsbild hur man ser ut nu. Som sagt, inte färdigformad än, men en bra bit påväg
 
Puss på. Det här har varit ett par dagar jag har undrat vad jag skulle gjort utan dig.
Jag älskar dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback