Tillvaro och så

Har hört att man skriver mer när livet är lite mer ner än upp, och det kan mycket väl stämma. Har egentligen rätt mycket att berätta från senaste tiden, men känner inget behov av att behöva skriva av mig på samma sätt.

Just nu är livet ungefär så som jag alltid vill att det ska vara (känslomässigt, inte allmänt, Arvidsjaur är fortfarande dötrist och på tok för litet) men bara att planen finns, och att den diskuteras flitigt.

Så. Tänkte lägga upp bilder från helgen (då våran AWESOME födelsedagsfest gick av stapeln) men har minneskortet hemma och ids inte riktigt släpa mig ur denna varma och gosiga säng riktigt än.

Nåja, mitt liv är helt enkelt på topp just nu. Ta hand om er så hörs vi när vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är jätte glad för din skull :) men du kanske kan umgås lite flitigare med dina kompisar innan du drar? ;)

2013-03-05 @ 20:56:23
Postat av: Bästa

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback