November?

Ja, alltså. Där jag kommer ifrån brukar det vara kallt och snöigt den här tiden på året. Här är det 5 plusgrader, strålande sol och fortfarande bar mark. Helt sjukt tycker jag, alla andra tycker det är helt normalt.
 
 
Helt dagsfärska bilder, gick till gymmet i tights och min tunna löparjacka (med underställströjan under, såklart!)

Och bild från oktober 2012 hemma. Sjukt.
 
 
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen sätta mig ner med fresnelsformler, brytningsindex, upplösning och dispersion och allt annat elände. Börjar dock känna att jag förstår det (peppar peppar) gjorde 5 gamla tentor igår och hade bara fel på två uppgifter! Weho!
 
Hej så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

här är det då dåligt med snö för att va Arvidsjaur! plusgrader vissa dar, och man ser fortfarande GRÄS!!!

Svar: VA?! Sjukt värdelöst ju :( Var är vintern?
Matilda

2013-11-28 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback