Pluggpluggpluggplugg

 

 
Orkar inte riktigt vara som alla andra och säga att livet alltid är så jävla wonderful, har en omtenta i geometrisk optik (som gör att jag inte kan gå på 30-årsfest i gbg) nästa lördag och nu på lördag är det tenta i fysikalisk optik. Alla som känner mig vet att jag har sjukt svårt för fysik och är rätt trögtänkt när det kommer till matematik så det är rätt tuffa kurser nu. Hoppas vid gud att jag både klarar denna och andra försöket på geometrisk, annars kommer jag döööööö! Nä, kanske inte dö. Men gråta en skvätt eller tre!
Som grädde på moset har jag sovit sjukt oroligt i ett par dagar så är inte riktigt superenergiknippe på kvällarna, tog mig därför en mysmorgon i sängen och tar hemmastudiedag idag. Välbehövligt!
 
Nä, nu ska jag fortsätta beta av gamla tentor och sen fixa lunch och kanske träna lite (har DÖDENS träningsvärk i röven från igår och dag 2 värk i magen sen måndag. Pöööööh)
 
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback