Halloween-13

Goddag allihop. Plugget går bra, fick veta att jag klarade min första tenta så på första kursen har jag bara kvar ett vertometerprov (superstresstest) och sen är jag godkänd! 3/4 moment godkända utan större anstränging. Känns sjukt gött och nu har vi en fysiktenta att se fram emot den 11e. Har inga större förhoppningar men förhoppningsvis går det vägen!
 
I fredags var det halloweenfest med kåren och i vanlig ordning måste man klä ut sig, det bästa med halloween ju! Jag var robot MX31 och Marcus var en Minecraftgubbe (bra grej att flytta ofta, kartonger i mängder!)
 

Sjukt kul kväll med massa dans! Stormtroopern vann dock priset för bästa outfit och min robotdräkt trillade isär mot slutet av kvällen men vad gör det om 100 år?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback