Lite så

Hej guys. Något frånvarande, men det är bara inte här på bloggen.
Ni vet dom där perioderna när allt inte riktigt är bra? Man är omringad av människor och ändå känner sig ensam? Man är ute i varmt och soligt väder men känner sig alldeles kall? Man skrattar och ler men mest av allt vill man bara gråta?

Lite så är det nu. Det kommer bli bättre, jag vet, men just nu är jag inte sugen på att göra nåt annat än att ligga i sovrummet och sova hela dagarna.

Så. En bild från ett gladare tillfälle. En resa till Rom med min bästa. Shiet vad jag saknar denna kvinna alltså! (Och många fler såklart)
 

Kommentarer
Postat av: Bäääst

Fina du!! Saknar dig så det gör ont!!! Stay strong <3

Postat av: Bästa

sv: Vi kan ta de på phonen, dock inget som rör mig, dock intressant att man kan bli förbannad på en man inte ens har träffat haha!

2014-05-04 @ 21:03:33
URL: http://tralivel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback