Baby we were born to run

Hej! Har sedan sist skrivit ett vg i mikrobiologi (som jag var övertygad att jag skulle misslyckas med), sprungit runt och röjt på sweden rock med dunderförkylning, börjat springa till podcasts utan tanke på tempo, tillåter mig själv att vara som jag mår (inga masker eller fejkade leenden längre, man får må dåligt/vara arg/vara hyperaktiv osv) vart på bröllopsfest i blommig långklänning, skrivit långa brev som aldrig kommer skickas, saknat mina vänner, bokat resa till jauret, skrattat och pussats.
 
 
Nu är planerna att kika Flogging Molly i veckan, fira lite midsommar med min Parcus, åka hem och njuta av mina två veckors ledighet med att bara läsa böcker, vara ute, pogga och sen jobba resten av sommaren.
 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback