Senaste

HEJ! Stora bokstäver för att kompensera min frånvaro lite. Sorry, men det är en del i rullning just nu, jobbade bland annat min första dag på Specsavers idag. Ska bli sjuukt nice med lite extra pengar varje månad då inte csn är sådär överdrivet generösa. Annars är det rätt mycket plugg, träning (klättrade idag, sjukt kul! Sjukt jobbigt) och mat som ska lagas, sambo som ska pussas på osv.
 
MEN ska försöka skärpa mig. Vad vill ni ens läsa om? Har ingen inspiration och då livet liksom bara händer pö om pö så vet jag inte riktigt vad som är intressant? Bågjustering? Preliminära tester? Refraktioner? Sjukdomar? Ögon?
Tell me, and I shall listen.
 
 
Just de, Marcus julklapp inföll sig i måndags. Trerätters middag på Jensens och sen konstert med Devin Townsend Project. Mycket bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback