Trött uppdatering.

Ni vet när man har så mycket i huvudet att man inte ens orkar ta tag i någon av sakerna utan stoppar huvudet så djupt ner i sanden det bara går? Och att men dessutom inte får sova ordentligt?

Såna dagar har jag just nu, det är examensarbete, det är inlämningsuppgifter, det är kliniska moment som ska göras, linser ska tillpassas och bli frisk.

Jaja. Det kunde ju vart värre, idag gick jag till gymmet och testade på kroppen lite (inte vart där på 3 veckor pga sjukling) och det gick över all förväntan! Inte alls lika stark men inte heller lika svag som jag trodde jag skulle vara.

Annars då? Hur mår ni? Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Lisse

Know the feeling! Vi får ta en tele dejt snart, har haft så mycket att stå i sen jag kom tillbaka från staterna men nu börjar de ordna upp sig 😂 😙

2015-11-18 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback