EN LISTA.

Tre saker du vill ha varje dag:

- Mat, god sömn och filmmys.

 

Tre saker du tycker om att äta:

- Godis, (OBS i alla former, utom marmeladkulor, gråter av bara tanken på att äta en) halloumi och knäckebröd med kaviar. Svennes kaviar.

 

Tre saker som är bra med hösten:

- Brandgula skogar, te och mörka nätter.

 

Tre saker du gillar just nu:

- American horror storys senaste säsong, golvvärmen i badrummet och Marcus. (Gillar jag iofs alltid)

 

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö:

- En bigass machete, en satellittelefon med obegränsat batteri och en båt. I ain't stayin' on that island.

 

Tre saker du gör varje dag:

- Tittar på Desperate Housewives på morgonen, äter frukost och borstar tänderna. Vill skriva klä på mig men det är ju inte sant. Haha.

 

Tre saker du tänker varje dag:

- "KAN INTE BARA ALLTING FUNGERA?!?!?!??!" "Undra vad vi ska äta till middag ikväll" "Jag borde verkligen _________" (fyll i valfritt ord, säkert nåt jag borde göra)

 

Tre saker du vill bli bättre på:

- Tagga ner när saker inte fungerar, träna och prata i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback